Forside

Virksund Lystbådehavn

Forside

Info om Lokalplan 338

Mandag den 18. maj blev der afholdt et møde med Udviklingsudvalget i Skive Kommune, Virksund Borgerforening, Virksund Grundejerforening, Bøstrup Strand Grundejerforening, Campingpladsen, Fiskehusene, Fiskeriforeningen, Havkajakklubben, Virksund Sejlklub, Vinterbaderne og Virksund Lystbådehavn.

Modet blev afholdt i god ro og orden, hvor alle foreninger havde 10 minutter til et oplæg. Der var en god dialog og der kom mange konstruktive forslag frem under mødet.

De største udfordringer er enslydende fra stort set alle foreninger i Virksund, og omhandler 1. sal på klubhuset, for stort byggeri foran bro 5/6 og 7, ønske om oplag af både på mark ved indkørsel af byen, ønske om madpakkehus og ønske om offentlige toiletter ved servicebygningerne. 

Beslutning fra mødet er, at Udviklingsudvalget på møde den 2.6. Beslutter om der bliver nedsat en arbejdsgruppe med repræsentation fra Virksund Borgerforening og Virksund Lystbådehavn, som skal søge at komme med løsningsforslag til de beskrevne udfordringer og ønsker.