OBS – udslip af diesel
Lørdag aften lå der en dieselfilm i havnebassinerne. Vi kunne ikke lokalisere udslip til havnens både og på grund af skiftende vindretning er der tvivl om dieseludslippet kom fra havnen eller udefra.
Beredskabet er informeret og har lavet tilsyn i området. Der blev ikke iværksat indsats, da det blev vurderet, at udslippet ikke var kritisk og ikke kunne lokaliseret klart da beredskabet var i havnen.
DOG opfordres alle med dieseltank til at tjekke om der er lækage hurtigst muligt.
