Til bestyrelsen Virksundlystbådehavn:
Deltagere:
Kirsten Pugholm (KP) – formand
Gerda Pedersen (GP) – kasserer
Kristian Brøns Nielsen (KBN) (afbud)
Allan Handberg (AH)
Mary-Ann Christiansen (MAC)
Erik Nymann (EN)
Suppleanter:
Rene Fjellerup (RF)
Ole Lauritsen (OL)
Referat fra bestyrelsesmøde torsdag den 3. sep. 2020 kl. 17.30 i klubhuset
Dagsorden:
- Godkendelse af dagsorden.
Beslutning: Godkendt.
- Godkendelse af referat fra mødet den 17. august 2020
Beslutning: Godkendt.
- Konstituering af bestyrelsen – der skal bl.a. vælges næstformand og sekretær
Formand Kirsten Pugholm
Næstformand Erik Nyman (ENY)
Kasserer Gerda Pedersen
Bestyrelsesmedlem Kristian Brøns
Bestyrelsesmedlem Allan Handberg
Sekretær Mary-Ann Steenbryggen Christiansen
Suppleant Rene Fjellerup
Suppleant Ole Lauridsen
- Meddelelser fra formanden
- Forskellige tilskud i forskellige havne. Kirsten og Gerda aftaler et møde med Skive Kommune med drøftelse af at sikre lige vilkår for havnene i Skive Kommune
- Hyggegruppen havde arbejdsdag den 2. september. Tak til deltagerne for indsatsen med at vedligeholde og forskønne havnens arealer og bygninger.
- Evaluering af Generalforsamling den 20. august 2020
Generalforsamlingen blev gennemført med vedtagelse af nye vedtægter.
- Status på økonomi og regnskab. (GP)
Havnen har for nuværende 16 pladser. Udvalget for bådpladser vurderer om de ledige bådpladser svarer til det reelle behov i forhold til bådstørrelser.
- Vedligeholdelse/forbedringer – planlægning og budgettering af udgifter (GP)
Plan for vedligehold og forbedringer er gennemgået, der mangler:
- Sten ved bro 4 og 6 og 7
Beslutning: Kommende ideer sendes ind til Gerda, som holder listen opdateret.
- Drøftelse af evt. nedlæggelse af de offentlige toiletter. Der bliver uforholdsmæssigt mange timer på rengøring.
Beslutning: Drøftelse med Skive Kommune – se punkt 4
- Frivillige til rengøring (GP)
På generalforsamling kom der et ønske om frivillige som hjælp til rengøring af bad og toiletter
Beslutning: Gerda sætter opslag op på hjemmeside og faccebook.
- Forberedelse af oprydningsdagen (KP)
Beslutning: Oprydningsdag er den 25. oktober. Der laves opslag på havnens hjemmeside og facebook. KP og MAC gennemgår liste for mangler.
- Sejlerkøkken (GP)
Beslutning: Drøftes på et kommende bestyrelsesmøde.
- Forberedelse af Havnens jubilæum 2021 – evt. budget hertil (KP)
Forberedelse af Havnens Jubilæum. Festudvalget varetager planlægning af fest, mv., Beslutning: Kontaktpersoner fra bestyrelsen er Kirsten og Gerda.
- Opdatering på arbejdsopgaver (alle)
Hvor langt er vi?
Alle arbejdsbeskrivelser gennemgået.
Beslutning: Alle bestyrelsesmedlemmer gennemgår egne lister og returnerer til sekretær.
Udvalgsnavn og kontaktpersoner lægges på hjemmesiden når alle lister er indkommet og tilrettede.
- COVID-19 (MAC)
Status. Herunder opsætning af dispensere med sprit som ønsket på generalforsamlingen
Covid-19
Beslutning: Der sættes spritdispensere op ved alle indgangsdøre (indvendig), ved cafe og i sejlerkøkken. ENY og MAC
- Eventuelt
Der blev stillet forslag om en flydebro med sauna til vinterbadere.
Beslutning: ENY undersøger muligheder og pris.
Der indkøbes 5 nye sæt sorte borde og stole til terrassen.
Beslutning: KP indkøber
Cafebestyrer har sagt op.
Beslutning: Processen med at finde en ny forpagter iværksættes.
- Næste møde – mandag den 5. oktober kl 17.30.
Beslutning: Fremadrettet afholdes bestyrelsesmøder den første torsdag i hver måned kl 17. 30. Dagsorden til bestyrelsesmøde udsendes 1 uge før mødet.
Afbud bedes meddelt til formanden
MVH
Mary-Ann Steenbryggen Christiansen